PPoradnik brodacza
Ustawianie najlepszych wiadomości poczty głosowej dla Twojego salonu kosmetycznego
9 stycznia 2022
W erze cyfrowej coraz więcej osób woli kontaktować się z salonami kosmetycznymi przez Internet, niż wykonywać tradycyjne połączenia telefoniczne. Jest to zrozumiałe - w większości przypadków rezerwacja online jest znacznie wygodniejsza.
Jednak mimo, że zmiana nadchodzi, to nie jest ona tak szybka. Nadal są klienci, którzy wolą dzwonić, szczególnie wśród starszej grupy wiekowej. Dlatego ważne jest, aby mieć profesjonalną pocztę głosową powitanie, więc te klienci mogą czuć się pod opieką, nawet gdy jesteś zajęty lub poza salonem. Więc jak można nagrać najlepsze powitanie poczty głosowej salon, który będzie zachęcać potencjalnych klientów do kontaktu z tobą ponownie?
Zasady, których należy przestrzegać podczas ustawiania poczty głosowej
Dobrym pomysłem jest przygotowanie dwóch różnych powitań telefonicznych, jednego na czas, gdy nie możesz odebrać telefonu i jednego na czas, gdy Twój salon jest zamknięty.
Ustawiając pocztę głosową na pracowity dzień, pamiętaj, aby:
- Zawsze zaczynaj od wprowadzenia
Zacznij od swojego pełnego imienia i nazwiska, a następnie oficjalnej nazwy salonu. Dzięki temu klienci będą pewni, że wybrali właściwy numer telefonu. Jeśli masz więcej niż jeden salon, określ, do którego z nich dzwonią ("To jest Day Spa Dahlia na Green Lane, 17"). Przedstawienie się jest ważne, ponieważ buduje zaufanie i sugeruje, że ktoś bierze odpowiedzialność za pocztę głosową. - Spraw, aby Twoja poczta głosowa była zarówno uprzejma, jak i przyjazna
Dobre sformułowania są niezbędne, ale nie są jedyną rzeczą, która ma znaczenie. Zapisz swoją wiadomość i przećwicz ją kilka razy. Posłuchaj, jak Twój głos brzmi na nagraniu. W ten sposób będziesz w stanie zauważyć nie tylko złe dobranie słów, ale także to, czy Twój ton brzmi wystarczająco optymistycznie.
Wskazówka: Uśmiechnij się podczas nagrywania wiadomości - Twój głos będzie wyraźnie bardziej przyjazny.
- Nagranie powinno byćkrótkie i proste
Szanuj czas swojego klienta. Rozmowa z pocztą głosową jest wystarczająco nieprzyjemna, nie wystawiaj ich cierpliwości na jeszcze większe próby. Unikaj umieszczania zbyt wielu informacji w powitaniu, ogranicz się do tych najważniejszych. - Upewnij się, że nagranie jest zrozumiałe
Spośród wszystkich Twoich klientów, to właśnie osoby starsze najczęściej umawiają się na spotkanie telefonicznie - dlatego musisz być szczególnie dobrze wyartykułowany podczas nagrywania wiadomości. Nie ma nic gorszego niż niezrozumiałe powitanie na poczcie głosowej - unikaj również szumów w tle. - Zaproponuj alternatywne metody kontaktu
Jak wspomniano wcześniej, rezerwacja online jest niezwykle wygodna - jest szybka, dostępna w dowolnym miejscu i czasie oraz nie wymaga zaangażowania zasobów ludzkich. Co więcej, są klienci, którzy preferują ten sposób umawiania wizyt ze względu na introwertyzm.
Jeśli Twój salon udostępnia taką formę kontaktu, umieść tę informację w poczcie głosowej. Jeśli nie - rozważ zakup systemu rezerwacji online tak szybko, jak to możliwe. Versum hair & beauty salon software oferuje Ci tę intuicyjną opcję, sprawdź ją koniecznie! - Zaproś klienta do pozostawienia wiadomości, jeśli oczekuje telefonu zwrotnego
Rozwiń samodyscyplinę i zawsze kontaktuj się z tymi klientami, którzy zdecydowali się zostawić Ci wiadomość. Jeśli chcesz podać ramy czasowe, w których obiecujesz, że oddzwonisz, bądź realistą. Nie składaj obietnic, których możesz nie być w stanie dotrzymać.
Ustawiając pocztę głosową dla powitań telefonicznych po godzinach pracy, pamiętaj również, aby:
- Wspomnij z góry o godzinach otwarcia
Po poinformowaniu dzwoniącego klienta, że aktualnie nikogo nie ma w domu, najważniejszą rzeczą, którą prawdopodobnie chce poznać są Twoje standardowe godziny pracy. Postaw sprawę jasno i pamiętaj o aktualizacji nagrania, gdy tylko ulegną one zmianie. - Aktualizujswoją pocztę głosową
Jeśli masz do czynienia z sytuacją awaryjną, zamykasz salon na święta lub z jakiegoś powodu zmieniasz godziny otwarcia, aktualizuj swoją wiadomość, aby uniknąć niepotrzebnego zamieszania. Jeśli to możliwe, wspomnij kiedy Twój salon wróci do pracy.
Biznes voicemail powitanie próbek
Tutaj można znaleźć kilka przykładów wiadomości głosowych zarówno dla pracowitych dni i po godzinach. Traktuj je jako profesjonalny skrypt pow itania poczty głosowej i dostosuj je do swoich potrzeb i pragnień.
Pracowite dni:
Witaj, udało Ci się skontaktować z Nancy Cooper z Day Spa Dahlia na Green Lane, 17. Przykro mi, ale nie jestem w stanie odebrać telefonu w tej chwili. Proszę, zostaw swoje imię, numer i krótką wiadomość na dźwięk, a ja upewnię się, że przekazuję wiadomość do odpowiedniej osoby. Jeśli wolisz dokonać rezerwacji online, odwiedź nas na www.dayspadahlia.com.
Cześć, tu Lily Waters z Day Spa Dahlia na Green Lane, 17. Jestem w tej chwili pod telefonem i nie mogę odebrać Twojego połączenia. Jest to koniec roku, więc mamy mnóstwo połączeń przychodzących. Dziękuję za cierpliwość! Proszę, zostaw swoją wiadomość i dane kontaktowe, a ja upewnię się, że oddzwonię tak szybko, jak to możliwe. Jeśli wolisz zarezerwować online, odwiedź nas na www.dayspadahlia.com.
Po godzinach:
Dodzwoniłaś się do Daisy Parker z Day Spa Dahlia na Green Lane, 17. Obecnie jesteśmy zamknięci. Nasze normalne godziny pracy to od poniedziałku do soboty, od 9 rano do 5 po południu. W niedziele jesteśmy nieczynni. Proszę zostawić nam wiadomość z imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie, gdy salon zostanie ponownie otwarty. Jeśli wolisz dokonać rezerwacji online, odwiedź nas na www.dayspadahlia.com. Dziękujemy za telefon!
Halo! Dodzwoniłeś się do skrzynki poczty głosowej Day Spa Dahlia na Green Lane, 17. Jesteśmy obecnie na urlopie wypoczynkowym i dlatego nie możemy odebrać Twojego telefonu. Nasz salon zostanie ponownie otwarty w poniedziałek, 3 stycznia. Nasze standardowe godziny pracy to od poniedziałku do soboty, od 9:00 do 17:00. Proszę zostawić nam wiadomość, a my oddzwonimy najszybciej jak to możliwe. Jeśli wolisz dokonać rezerwacji online, odwiedź nas na www.dayspadahlia.com.Thank. Dziękujemy za telefon!
Dobrze opracowana wiadomość głosowa jest idealna do informowania klientów o godzinach pracy oraz o tym, jak zarezerwować wizytę u Ciebie. To, wraz z wszechstronnym systemem rezerwacji online, zapewni, że nowe rezerwacje będą przychodzić, nawet jeśli nie zawsze jesteś dostępny, aby podnieść telefon. Nie czekaj dłużej - nagraj swoje krótkie powitanie głosowe i wypróbuj oprogramowanie Versum już dziś!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 1 Średnia: 5/5] Table of Contents
- Zasady, których należy przestrzegać przy tworzeniu poczty głosowej
- Przykłady zapowiedzi poczty głosowej dla firm
Zapisz się do newslettera Możesz przeczytać politykę prywatności tutaj.
0Komentarze