PPoradnik brodacza
6 kroków do doskonałej obsługi klienta
2 lutego 2022
Nienagannie wykonane usługi są bez wątpienia istotnym składnikiem pierwszorzędnej obsługi klienta. Nie jest to jednak jedyny element! Czynników wpływających na klientów i ich zwyczaj powrotu jest wiele. Choć niektóre z nich mogą wydawać się błahe, to wspólnie tworzą wizerunek Twojej firmy i potwierdzają jej profesjonalizm.
W dzisiejszym świecie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że sukces salonu w branży beauty zależy w dużej mierze od jakości obsługi klienta. Jednak pojęcie "doskonała obsługa klienta" dla różnych osób oznacza zupełnie coś innego. W rezultacie, pomimo najlepszych starań, wielu menedżerów nie jest w stanie utrzymać wymaganego przepływu klientów w swoich salonach. Dlaczego tak się dzieje? O czym należy pamiętać, aby wysiłki zmierzające do zapewnienia lojalności i zadowolenia klientów nie poszły na marne?
Wystarczy tylko pamiętać o tych kilku aspektach:
- Skorzystaj z przypomnień sms.
Nie tylko zapewnią one Twoich klientów o Twojej nieomylnej pamięci, ale również pozwolą Ci zminimalizować liczbę nieodebranych wizyt. Dobrze zaprojektowane programy do zarządzania salonem posiadają automatyczny system wiadomości tekstowych, który obsługuje przypomnienia tekstowe za Ciebie, oszczędzając Twój cenny czas.
- Pozostań w kontakcie
Zadbaj o relacje z klientami i okaż im swoją wdzięczność. Krótka notka z podziękowaniem wysłana po wizycie lub wiadomość urodzinowa to fantastyczny sposób na wzmocnienie więzi z klientami i zdobycie ich lojalności.
- Prowadź elektroniczną dokumentację klientów
Indywidualna ewidencja klientów z pewnością sprawi, że poczują się oni wyjątkowo. Możesz zdobyć dodatkowe punkty za znajomość ich ulubionych zabiegów i konkretnych informacji na temat rodzaju skóry czy włosów. W rezultacie o wiele łatwiej będzie rozpocząć rozmowę i powrócić do tematów poruszanych podczas poprzednich wizyt - zarówno tych prywatnych, jak i związanych z bieżącą wizytą.
- Wygodna rezerwacja wizyt
Zapewnij swoim klientom nowoczesny i wygodny sposób dokonywania rezerwacji - przez Internet. Daj im możliwość swobodnego przeglądania i rezerwowania dostępnych online terminów, w dowolnym czasie i za pomocą dowolnego urządzenia.
- Wykorzystaj opinie klientów
Dzięki zbieraniu opinii od osób odwiedzających Twój salon, zyskasz cenne źródło informacji na temat Twoich usług i dowiesz się, które aspekty są dopracowane do perfekcji, a które wymagają jeszcze dopracowania. Ponadto, Twoi klienci będą świadomi, że cenisz ich zdanie, co dodatkowo wzmocni Waszą więź zawodową.
Z Versum zapewnienie doskonałej obsługi klienta staje się o wiele łatwiejsze. Dzięki niezawodnym narzędziom możesz zadbać o każdy szczegół, oszczędzając przy tym mnóstwo czasu.
Przekonaj się sam - odwiedź www.versum.com i wypróbuj system za darmo przez 14 dni.
Masz pytania? Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania!
Wyślij do nas e-mail lub skontaktuj się z nami przez czat.
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 1 Średnia: 5/5] Zapisz się do newslettera Z polityką prywatności możesz zapoznać się tutaj.
0Komentarze