PPoradnik brodacza
Oprogramowanie do zarządzania zakładem fryzjerskim: uporządkuj swoją działalność
10 czerwca 2022
-
Strona główna
-
Blog AgendaPro Salony fryzjerskie
-
Oprogramowanie do zarządzania salonem fryzjerskim: ...
Salony fryzjerskie to biznes, który stał się modny w ostatnich latach, konkurencja wzrosła i dlatego ważne jest, aby wyróżniać się poprzez oferowanie klientom doskonałej obsługi.
Aby osiągnąć ten cel, należy skupić się na działaniach, które są bezpośrednio związane z uwagą i doświadczeniem użytkowników Twojego salonu fryzjerskiego. Pamiętaj, że każdy zadowolony klient może być źródłem poleceń, które generują kolejnych klientów dla Twojej firmy.
Próba skoncentrowania się na wyżej wymienionych działaniach ma dużą wadę, wszystkie zadania związane z prowadzeniem salonu fryzjerskiego są zbyt czasochłonne. Zazwyczaj właściciele salonów fryzjerskich próbują robić wszystko naraz i tracą kontrolę nad swoim salonem, co prowadzi do:
- Długie oczekiwanie na usługę (strzyżenie włosów lub brody).
- Brak zasobów spowodowany brakiem kontroli zapasów.
- Niezadowolenie fryzjerów z powodu błędnego naliczania prowizji.
- Utrata stałych klientów z powodu braku lojalności.
- Brak kontroli w zarządzaniu dochodami.
Wszystkie te konsekwencje są tak poważne, że mogą doprowadzić do bankructwa firmy. Z tego powodu potrzebne są oprogramowanie do zarządzania specjalizujące się w zakładach fryzjerskich w celu rozwiązania wyżej wymienionych problemów. Narzędzie to pozwoli Ci zautomatyzować wszystkie zadania związane z administracją firmy, a dodatkowo pomoże Ci oferować lepsze usługi.
Obecnie oprogramowanie to można wdrożyć, wykupując miesięczną płatną subskrypcję w firmie świadczącej takie usługi. Ten model płatności nosi nazwę SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa). W porównaniu ze starym sposobem kupowania programu ma on kilka zalet, z których najważniejsze to: automatyczne aktualizacje i zdalna dostępność.
Zalety wdrożenia oprogramowania dla barber shopów
Aealizacja oprogramowanie do zarządzania zakładem fryzjerskim zobaczysz następujące wyniki:
- Więcej rezerwacji usług w Twoim salonie fryzjerskim (strzyżenie włosów i brody).
- Większe roczne przychody.
- Mniej zadań administracyjnych w salonie fryzjerskim
- Lepsza wydajność pracujących z Tobą fryzjerów.
- Zadowoleni klienci z Twoich usług.
- Zwiększanie bazy klientów dzięki kampaniom e-mail marketingowym.
Jeśli chcesz poznać więcej zalet oprogramowania do zarządzania, możesz zapoznać się z tym artykułem: Zalety oprogramowania w chmurze do zarządzania firmą.
Cechy oprogramowania do zarządzania salonami fryzjerskimi
Planowanie wizyt online
Umożliwiając klientom dokonywanie rezerwacji online (na stronie internetowej lub w sieciach społecznościowych), zapewniasz im lepsze wrażenia, ponieważ mogą oni łatwo wybrać najbardziej odpowiadający im harmonogram, bez konieczności czekania. Podobnie automatycznie organizowany jest Twój harmonogram, wraz z optymalizacją harmonogramów Twoich i Twoich fryzjerów. Więcej zalet można znaleźć w tym artykule: zalety, które stanowią wartość dodaną na tym konkurencyjnym rynku.
Raporty zarządcze
Raporty zarządcze dostarczają informacji potrzebnych do podejmowania decyzji w firmie. Dowiedz się, które godziny są najbardziej pożądane, a które mają mniejszą liczbę rezerwacji. Będziesz także wiedział, jakie usługi są najczęściej zamawiane i jacy fryzjerzy są najbardziej efektywni. Raporty są doskonałym narzędziem do optymalizacji kampanii marketingowych, poprawy wydajności pracowników i dokonywania inwestycji we właściwe obszary działalności salonu fryzjerskiego.
Kontrola zapasów
Większość salonów fryzjerskich nie tylko świadczy usługi strzyżenia, ale także sprzedaje produkty do pielęgnacji ciała. Dlatego muszą zarządzać dużymi zapasami zarówno w zakresie usług, jak i sprzedaży. Aby ułatwić kontrolę zapasów, oprogramowanie do zarządzania zapasami oferuje możliwość automatyzacji wprowadzania i wyprowadzania danych o zapasach. Będziesz wiedzieć w czasie rzeczywistym, ile masz produktów i będziesz mógł zaplanować uzupełnianie zapasów.
Kontrola środków pieniężnych
Zautomatyzowana kontrola środków pieniężnych pozwala w każdej chwili wiedzieć, ile pieniędzy wpływa do Twojego zakładu fryzjerskiego, a znając te informacje, będziesz mógł podejmować właściwe decyzje dotyczące wydatków biznesowych. Wszystko to sprawi, że Twojemu salonowi fryzjerskiemu nie zabraknie pieniędzy.
E-mail marketing
Bardzo częstym pytaniem zadawanym przez właścicieli salonów fryzjerskich jest: "Jak mogę zbudować lojalność klientów?
Jak budować lojalność klientów?
Część odpowiedzi leży we wdrożeniu oprogramowania do zarządzania. Dzięki oprogramowaniu będziesz mógł prowadzić kampanie e-mail marketingowe, segmentując odbiorców i dostosowując prezentację tak, aby kontakty otrzymywały interesujące je informacje w atrakcyjnych e-mailach. W ten sposób zawsze będziesz obecny w świadomości swoich klientów.
Prowizje
W jaki sposób obliczasz prowizje fryzjerów pracujących w Twoim zakładzie?
Zapisywanie każdej wykonanej usługi, a następnie sumowanie ich jest praktyką archaiczną, stwarzającą możliwość popełnienia błędów, które mogą zdenerwować pracowników, a nawet spowodować straty finansowe. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to pozwolić, aby oprogramowanie do zarządzania zrobiło to za Ciebie, automatycznie do każdej wykonanej usługi zostanie dodana odpowiednia prowizja, unikniesz błędów i zaoszczędzisz czas pracy.
Aplikacja spersonalizowana
Jeśli chcesz świadczyć ekskluzywne usługi i wyróżnić się na tle konkurencji, najlepszym rozwiązaniem jest aplikacja dostosowana do Twoich potrzeb. W dzisiejszych czasach większość ludzi spędza ponad 5 godzin dziennie przy telefonie komórkowym, dlatego aplikacja daje Ci doskonałą możliwość dotarcia do klientów za pośrednictwem tego medium. Będziesz miał bezpośredni kontakt z klientem i o wiele łatwiej będzie Ci dokonać rezerwacji.
Wniosek
Pierwszą rzeczą, którą należy wziąć pod uwagę, aby usprawnić zarządzanie salonem fryzjerskim, jest wdrożenie oprogramowania. Dzięki temu zmniejszysz wydatki, zwiększysz liczbę rezerwacji i zyskasz więcej wolnego czasu, który będziesz mógł poświęcić swoim klientom.
Jeśli chcesz się przekonać, jak działa oprogramowanie do zarządzania, możesz umówić się na bezpłatną wersję demonstracyjną, klikając poniższe łącze: Bezpłatna demonstracja.
0Komentarze